مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-09سياسي

حسینیه اعظم زنجان مزین به سردیس سردار دل ها


به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در نخستین روز از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در زنجان سردیس سردار والامقام در حسینیه اعظم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،کاروان هنری روایت حبیب صبح روز پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 برنامه های فرهنگی هنری خود را با آیین رونمایی از سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی در محوطه حسینیه اعظم زنجان آغاز کرد.

این اثر گرانقدر که توسط نادر قشقایی هنرمند مجسمه ساز کشور تولید شده است با همراهی مسئولین و فعالان فرهنگی استان؛ حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان و مدیران ارشد استانی با ادای احترام به مقام شامخ شهید والامقام سردار سلیمانی رونمایی شد.

کاروان هنری روایت حبیب متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است که در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، از 10 آذر ماه 1400 در 10 استان کشور به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

این کاروان هنری پس از کرمان و اصفهان در سومین سفر استانی خود با استقرار در زنجان نخستین برنامه فرهنگی هنری خود را در 18 آذر ماه 1400 با رونمایی از سردیس سردار سلیمانی آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه اعظم زنجان مزین به سردیس سردار دل ها

حسینیه اعظم زنجان مزین به سردیس سردار دل ها