مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-09اقتصادي

آغاز ساماندهی و حل مشکلات اسکله صیادی جزیره کیش


سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش از آغاز ساماندهی و حل مشکلات اسکله صیادی جزیره کیش با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به دستور محمدرضا لواسانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  در جمع بومیان و صیادان این منطقه بر تسریع حل مشکلات اسکله صیادی تاکید کرده بود؛ از ساماندهی و بهسازی بندر صیادی خبر داد.

محمدی با بیان این که طبق دستور محمدرضا لواسانی در گام نخست نسبت به اختصاص زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع برای ایجاد پارک قایق ها و شناورهای که در حوزه صیادی فعالیت می کنند اقدام شد، اظهار داشت: 1500 مترمربع در حوزه خشکی اجرا شد و ادامه کار ظرف 3 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

به گفته محمدی در حوزه روشنایی که ساعاتی از شب در اسکله صیادی میرمهنا مشکلات عدیده ای را به وجود آورده بود با تعمیر روشنایی و 3 برج نور  در این اسکله با هدف تامین ایمنی و امنیت احداث شد.

وی در رابطه با نصب تعداد ده پایه دوربین در اسکله صیادی میرمهنا، اظهار داشت: هر دوربین حداقل با توجه به موقعیت به تعداد 24 دوربین می رسد که در تمام نقاط حوضچه و خشکی نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی و حل مشکلات اسکله صیادی جزیره کیش

آغاز ساماندهی و حل مشکلات اسکله صیادی جزیره کیش