مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-09سياسي

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با 42 کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است.

- ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

اسدالله بادامچیان در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در اصلاح طلبان بود که تمایل به سازش با غرب داشتند که با مشی انقلابی موتلفه مغایر بود و سیاست های غلط کشور را دچار نابسامانی و تورم و مفاسد گوناگون کرد.

وی ادامه داد: ما در این دوران باید به مصلحت انقلاب و سیاست کلان تحمل می کردیم و در زمینه مطالبه گری باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی وتدبیر مسوولان و همت یاران، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است