مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-09بين الملل

رایزنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با السیسی؛ ایران یکی از محورها


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه طرحی موسوم به «اقتصاد در برابر امنیت غزه» را به رییس جمهور مصر ارائه کرده، گفت که با او درباره ایران نیز گفت و گو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که به قاهره سفر کرده است، امروز (پنجشنبه)، با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر ضمن تشکر از رییس جمهور مصر نوشت: ما در این دیدار درباره پاره ای از مسائل امنیتی از جمله تلاش ایران برای تبدیل شدن به کشوری با قابلیت هسته ای نظامی و مقابله با عوامل تروریستی و بی ثباتی در منطقه گفت و گو کردیم .

یاییر لاپید همچنین اضافه کرد که طرحی را به رییس جمهور مصر تحت عنوان اقتصاد در برابر امنیت غزه و اقدام های آتی تل آویو در ارتباط با مسئله فلسطین ارائه کرده است.

همزمان با این اظهارات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: السیسی در گفت و گو با وزیر خارجه اسراییل بر تداوم اقدامات مصر در زمینه پیشبرد تلاش ها برای برقراری صلح فراگیر و عادلانه در خاورمیانه بر پایه راهکار دودولتی و قطعنامه های بین المللی تأکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با السیسی؛ ایران یکی از محورها

رایزنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با السیسی؛ ایران یکی از محورها