مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-09اقتصادي

قیمت مصوب مرغ گرم در استان سمنان کیلویی 30 هزار تومان است


دادستان استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا تخلفات مرغداری ها و مراکز عرضه مرغ در استان به حداقل برسد، گفت: قیمت مصوب مرغ گرم در استان کیلویی 30 هزار تومان است.

- ، محمد شریف ابراهیمی غروب پنج شنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه های دام سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه بازار مرغ استان سمنان از تولید تا عرضه با دقت رصد شده و مورد پایش قرار می گیرد، ابراز داشت: هدف ازاین گونه اقدام رعایت حقوق مصرف کنندگان است لذا این بازدیدها نیز به همین منظور صورت گرفت تا بر روند عرضه و بارگیری مرغ گرم نظارت بیشتری شود.

وی بابیان اینکه هوشمند سازی توزیع و عرضه مرغ در استان سمنان اجرایی می شود، افزود: این اقدام موجب شد تا تخلفات در واحدهای تولید و فروش به حداقل و تقریباً به صفر برسد.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه کشتارگاه ها می بایست کد رهگیری را حتماً داشته باشند، ابراز داشت: با توجه به اینکه در تلاشیم تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود لذا داشتن این کد رهگیری باعث ایجاد نظارت و پایش بیشتر و درنتیجه تخلفات کمتر می شود.

ابراهیمی بابیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم در استان سمنان کیلویی 30 هزار تومان است، تصریح کرد: قطعاً با موارد تخلف به صورت ویژه برخوردهای لازم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب مرغ گرم در استان سمنان کیلویی 30 هزار تومان است

قیمت مصوب مرغ گرم در استان سمنان کیلویی 30 هزار تومان است