مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-09اقتصادي

باید توانایی ظرفیت سازی، نگهداری و استفاده از نخبگان در کشور را داشته باشیم


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید بتوانیم هم گرایی دانشمندان و محققان را با دانشجویان برای تولید محصولات دانش بنیان و بهبود روش های کسب وکار داشته باشیم و بتوانیم نخبگان بیشتری را در کشور داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید بتوانیم هم گرایی دانشمندان و محققان را با دانشجویان برای تولید محصولات دانش بنیان و بهبود روش های کسب وکار داشته باشیم و بتوانیم نخبگان بیشتری را در کشور داشته باشیم.

کشور نباید تبدیل به موتور تولید نخبگان و ارسال آن ها به دنیا باشد.

باید بتوانیم همانطور که نخبگان را در تراز جهانی آموزش می دهیم، توانایی ظرفیت سازی، نگهداری و استفاده از آن ها در کشور را داشته باشیم.

دکتر یونس پناهی، امروز 18 آذرماه در گردهمایی سالیانه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه کوهورت و مطالعات کوهورت، دفتری وجود دارد و اعتقادمان بر این است با جمع آوری دیتاها برنامه ریزی خوبی را برای بیماری هایی که شیوع قابل توجهی دارند داشته باشیم و نهایتا در برنامه ثبت و ریجستری بیماری ها، گام های خوبی را برداریم و در معاونت تحقیقات و فناوری یکی از اصرارهای ما، اصول و قواعد اخلاقی است و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید توانایی ظرفیت سازی، نگهداری و استفاده از نخبگان در کشور را داشته باشیم

باید توانایی ظرفیت سازی، نگهداری و استفاده از نخبگان در کشور را داشته باشیم