مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-09سياسي

تشکیلات اسلامی باید مبتنی بر ولایت الهی باشد


عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هر تشکیلات حزبی باید پیوسته و وابسته به ولایت الهی باشد گفت: اگر تشکیلاتی مبتنی بر ولایت الهی حرکت نکند خواسته یا ناخواسته حرکتش مبتنی بر ولایت دشمنان خدا است.

- آیت الله محسن اراکی در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های امین دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه از تحلیل خط مکتب زینب(س) می توانیم خط سیر زندگی ایشان را بهتر بشناسیم اظهار کرد: امیدواریم بیش از پیش به خط سیر زندگی این بانوی باکرامت جهان اسلام پرداخته شود.

وی با اشاره به جوهر، خط سیر و سیاست های موتلفه که برگرفته از بیانات و سیاست های امام راحل(ره) است، اصل کار تشکیلاتی در قرآن کریم را مورد توجه قرار داد و گفت: در قرآن کریم تاکید بر نظام تشکیلاتی حاکم بر جهان شده است؛ بخش مهمی از سوره صافات به نظام تشکیلاتی حاکم بر جهان پرداخته است.

دبیر شورای عالی حوزه ادامه داد: تشکیلات در سراسر بخش های جهان حضور دارد و این نظام تشکیلاتی به گونه ای است که سلسله مراتب در آن وجود داشته و برای هر بخش و نیروی کارگذار جایگاه ویژه ای تعریف شده است.

وی با بیان اینکه کارکرد این نظام تشکیلاتی تسبیح الهی است افزود: در نظام بشری نیز باید همین الگو پیاده شود؛ در تشکیلات ما هم باید تسبیح الهی، عدل الهی، قدرت الهی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات اسلامی باید مبتنی بر ولایت الهی باشد

تشکیلات اسلامی باید مبتنی بر ولایت الهی باشد