مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-09سياسي

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) در شهرستان چناران


در آستانه ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) شهرستان چناران با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

- چناران - در آستانه ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) شهرستان چناران با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا چالش مواجه شدند، در کشور ما به همت کادر درمان و پرستاران بدون چالش و به بهترین نحو این شرایط مدیریت شد.

اتکا به ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به ضرورت اعتماد به استعداد جوانان کشورمان اشاره و بیان کرد: اگر جوانان ایرانی اقدام به ساخت و تولید واکسن داخلی نمی کردند، نمی توانستیم حتی یک واکسن به کشور وارد کنیم زیرا دیگر کشورها از نیاز ما سوءاستفاده می کردند اما زمانی که ما به جوانان خودمان اعتماد و واکسن داخلی تولید کردیم، راه های بسته برای خرید واکسن خارجی نیز باز شد.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از تجهیزات و کالاهای پزشکی نیز همین اتفاق افتاده است و زمانی که کشورهای دارای فناوری دیدند خودمان دست به کار تولید شده ایم، کوتاه آمدند، مفهوم این اتفاقات این است که راه قوی شدن کشور، اتکا به ظرفیت های داخلی و اعتماد به استعدادهای جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) در شهرستان چناران

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) در شهرستان چناران