مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-09سياسي

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کرمانشاه


طی مراسمی به مناسبت هفته پژوهش از 70 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.

- در این مراسم که ظهر امروز(18 آذر) با حضور معاون استاندار و مسئولان دانشگاه های مختلف استان برگزار شد، محمد نبی احمدی رییس دانشگاه رازی طی سخنانی بااشاره به دستاوردها و اقدامات خوبی که طی چهار سال گذشته در استان بدست آمده، اظهار کرد: اگر بخواهیم وضعیت حوزه علم را هم در استان بررسی کنیم، باید گفت که علیرغم توان علمی بسیار خوبی که داریم، اما در بحث تجهیزات با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: دانشمندان و پژوهشگران برتر استان در این مدت توانمندی های زیادی داشته اند، اما از تجهیزات خوبی برای نشان دادن این توان برخوردار نبوده ایم.

رییس دانشگاه رازی اضافه کرد: گاها کمبود تجهیزات مشکلاتی جدی برای پژوهشگران ما بوجود آورده، بگونه ای که در حال حاضر این مسئله در دانشکده نفت و پتروشیمی ارتباط آن را با صنعت دچار مشکل کرده است.

وی با تاکید براینکه مسئولین استانی باید برای حوزه پژوهش در استان دانشگاه را یاری کنند، گفت: دانشگاه کردستان طی سال گذشته از استانداری این استان حدود 40 میلیارد تومان بودجه گرفته، این درحالی است که طی این مدت استانداری کرمانشاه ریالی به دانشگاه رازی کمک نکرده که این مسئله نیاز به بازنگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کرمانشاه

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کرمانشاه