مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-09سياسي

تسریع در نهایی سازی سند همکاری های جامع تهران - آنکارا و ارتقای همکاری های دوجانبه


رؤسای مجالس ایران و ترکیه با تأکید بر جایگاه دو کشور در منطقه و تحولات بین المللی بر ارتقای سطح همکاری های دوجانبه و نهایی شدن سند همکاری های جامع تهران- آنکارا تأکید کردند.

- رؤسای مجالس ایران و ترکیه با تأکید بر جایگاه دو کشور در منطقه و تحولات بین المللی بر ارتقای سطح همکاری های دوجانبه و نهایی شدن سند همکاری های جامع تهران- آنکارا تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشورهای اسلامی وارد استانبول شد، ظهر امروز (پنجشنبه، 18 آذرماه) با مصطفی شنتوپ رییس مجلس ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در این دیدار گفت: در این اجلاس و اجلاس های مشابه منطقه ای و بین المللی می توانیم برای حل مشکلات کشورهای اسلامی تلاش کنیم که البته این مسئله نیازمند بررسی های همه جانبه و همکاری های لازم پیش از اجلاس هاست.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه معتقدیم ایران و ترکیه می توانند با همکاری های نزدیک، اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند، اظهار داشت: نتیجه این همکاری ها را در اجلاس شهرداران کلان شهرها در زمانی که شهردار تهران بودم دیدم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در نهایی سازی سند همکاری های جامع تهران - آنکارا و ارتقای همکاری های دوجانبه

تسریع در نهایی سازی سند همکاری های جامع تهران - آنکارا و ارتقای همکاری های دوجانبه