مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-09سياسي

جاودانگی رشادت پرستاران در خاطر ملت/ پرستاری مایه سلوک و رشد فردی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه مردم یاد و خاطره پرستاران فداکار کشور را فراموش نخواهند کرد، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز پرستاران خط مقدم فداکاری بوده اند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه مردم یاد و خاطره پرستاران فداکار کشور را فراموش نخواهند کرد، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز پرستاران خط مقدم فداکاری بوده اند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن ایام میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به اینکه حفظ جان و سلامتی در همه ادیان و مذاهب آن قدر اهمیت دارد که فداکاری برای حفظ جان انسانها به یک آیین بزرگ قابل ستایش تبدیل شده است، اظهار کرد: خوش به حال آنهایی که حفظ جان و سلامتی انسانها را با نگاهی مقدس و ایمانی بنگرد و این اقدام فاخر خود را با ایدئولوژی اعتقادی ممزوج کند.

وی با بیان اینکه اگر فردی با این نگاه و از این دریچه اقدامات خود را سامان دهد، همین فداکاری و تلاش برای سلامت مردم موجب سلوک، رشد و رستگاری او خواهد شد و تردیدی نکنید که نام او در تاریخ زمین و آسمان جاودانه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه حضرت زینب (س) چون نگاهش در پرستاری از جان امام زمانش همراه با باور و ایمان بود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاودانگی رشادت پرستاران در خاطر ملت/ پرستاری مایه سلوک و رشد فردی است

جاودانگی رشادت پرستاران در خاطر ملت/ پرستاری مایه سلوک و رشد فردی است