مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-09سياسي

نصب کد QR در تمامی صنادیق صدقه کشور


امداد هوشمند و کار آمد برای جامعه هدف خود اجرایی می شود و خیرین و نیکوکاران می توانند از این طریق بی واسطه و در هر زمان به نیازمندان کمک کنند.

- مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد کشور گفت: تا پایان سال در تمام صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می شود.

محمدی امروز 18 آذرماه در مراسم رونمایی از سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه افزود: پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق سامانه در استانهای آذربایجان غربی؛ خراسان رضوی، تهران، البرز، مازندران، فارس و خوزستان اجرایی می شود و تا پایان سال در تمام صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می شود.

وی تصریح کرد: در سطح کشور 5میلیون و 600هزار صندوق خانگی، اماکن و معابر وجود دارد.

محمدی با تاکید به اینکه امداد هوشمند و کارآمد در برنامه اصلی 5ساله ششم توسعه قید شده است، یاد آور شد: امداد هوشمند و کار آمد برای جامعه هدف خود اجرایی می شود و خیرین و نیکوکاران می توانند از این طریق بی واسطه و در هر زمان به نیازمندان کمک کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در بحث کمک های مردمی، کمک رسانی سریعتر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کد QR در تمامی صنادیق صدقه کشور

نصب کد QR در تمامی صنادیق صدقه کشور