مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09اجتماعي

یخبندان در 14 استان/ آلودگی هوای شهرهای صنعتی در هفته پیشِ رو


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه 20 آذر تا اواخر هفته، با توجه به سکون نسبی جو در اغلب مناطق، شرایط برای انباشت و افزایش غلظت آلاینده های جوی، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش باران، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف در بخش هایی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، همدان، کرمانشاه، زنجان و قزوین، همچنین ارتفاعات استان های البرز و تهران داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از صبح فردا کاهش دما در سواحل خزر پیش بینی می شود و در دو روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

وی افزود: فردا به دلیل وزش باد در دامنه جنوبی البرز به طور موقت از غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته می شود و از شنبه 20 آذر تا اواخر هفته شرایط جوی با توجه به سکون نسبی جو برای انباشت و افزایش غلظت آلاینده های جوی فراهم است.

ضیاییان بیان کرد: روز دوشنبه 22 آذر در استان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران داریم و به سبب افزایش شیب فشاری در شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان در 14 استان/ آلودگی هوای شهرهای صنعتی در هفته پیشِ رو

یخبندان در 14 استان/ آلودگی هوای شهرهای صنعتی در هفته پیشِ رو