مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09سياسي

واکسینه شدن 90 درصد زندانیان خراسان رضوی علیه کرونا


معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های خراسان رضوی گفت: با همکاری دستگاه قضایی بیش از 90 درصد زندانیان خراسان رضوی دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و در ایمنی کامل هستند.

- سعید ضیایی در گفت وگو با وی افزود: بیش از 90 درصد زندانیان استان با تزریق دو دوز واکسن کرونا در ایمنی کامل هستند، همچنین با استفاده از حداکثر ظرفیت ها و همکاری قضات دستگاه قضا، از پیک جدی که کشور را درگیر کرده بود نیز عبور کردیم.

ضیایی با بیان این که کلاس های نهضت سوادآموزی، قرآن کریم، امور روانشناسی، بهداشت و درمان همواره در زندان های استان برقرار است، گفت: یکی از اولویت های سازمان زندان ها پس از روی کار آمدن آیت الله رییسی و همچنین در دوره مدیریت حجت الاسلام محسنی اژه ای، رسیدگی به خانواده های زندانیان است .

وی افزود: مدیران زندان های شهرستان ها مکلف هستند هر هفته با دو خانواده مددجویان دیدار داشته باشند و به مشکلات معیشتی و همچنین تحصیلی فرزندان آنان رسیدگی کنند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های خراسان رضوی به موضوع اشتغال در زندان های استان نیز اشاره و خاطرنشان: سال گذشته آمار واجدین شرایط اشتغال زندان های استان حدود 24 درصد بود اما امروز به بیش از 70 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 90 درصد زندانیان خراسان رضوی علیه کرونا

واکسینه شدن 90 درصد زندانیان خراسان رضوی علیه کرونا