مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09اقتصادي

پل سفید اهواز جمعه ها پیاده راه شود


فعالان فرهنگی بار دیگر از شهرداری درخواست کردند که این پل روزهای جمعه تعطیل تا محل پیاده روی و پاتوقی برای بازدید ِ گردشگران شود.

- اهواز- فعالان فرهنگی بار دیگر از شهرداری درخواست کردند که این پل روزهای جمعه تعطیل شود تا محل پیاده روی و پاتوقی برای بازدید ِ گردشگران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پارسال پیشنهاد تعطیلی پل هلالی یا سفید اهواز، مطرح و امسال مجدد این پیشنهاد با حمایتِ فعالان اجتماعی مطرح شده است.

پل هلالی یا سفید که برای نسل قدیم و جدید اهواز خاطره انگیز است جمعه ها محل دیدارِ بسیاری از اهوازی ها در کنار ِ پرندگان مهاجر است.

اخیراً فعالان فرهنگی از شهرداری درخواست کردند که این پل روزهای جمعه تعطیل شود تا محل پیاده روی و پاتوقی برای بازدید ِ گردشگران شود.

در همین راستا احمد سراج عضو شورای شهر اهواز رسماً از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: ایده بسیار خوبی است و مورد استقبال خواهد بود چون مدتهاست همین ایده را داشته ام و پیگیر هستم.

قاسم آل کثیر فعال میراث فرهنگی اهواز در این باره توضیح داد: اهواز نیاز به مکان هایی دارد که نشاط را بین شهروندان ایجاد کند چون ما در اهواز با کمبود موقعیت های گردشگرپسند هستیم.

وی گفت: اخیراً با کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز جلسه ای داشتیم که از مسائل گردشگری بسیار حمایت کردند و نگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل سفید اهواز جمعه ها پیاده راه شود

پل سفید اهواز جمعه ها پیاده راه شود