مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09سياسي

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد اصفهان شد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی کامیابی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های قبلی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش وارد فرودگاه اصفهان شد.

وی ادامه داد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از حضور در فرودگاه، از همان بدو ورود، با فعالان صنایع دستی و گردشگری که در فرودگاه حضور داشتند، گپ و گفت وگو کرد.

کامیابی افزود: امروز و با هماهنگی های به عمل آمده، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن حضور در جلسه های متعدد استانی، با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، فعالان گردشگری و صنایع دستی و همچنین خبرنگاران ملاقات خواهد کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین بازدید از بناهای تاریخی، محورها و تاسیسات گردشگری، از دیگر برنامه های حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد اصفهان شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد اصفهان شد