مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09سياسي

داشتن برنامه بلندمدت دوجانبه با ترکیه لازمه ارتقای روابط است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین المجالس کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشور های اسلامی وارد استانبول شد، - رییس مجلس با بیان اینکه در مقوله تجارت دوجانبه نباید نگاه کوتاه مدت داشته باشیم، گفت: داشتن برنامه بلندمدت دوجانبه، لازمه ارتقای روابط تجاری و حل مشکلات تجّار است در کشور ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین المجالس کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشور های اسلامی وارد استانبول شد، صبح امروز (پنجشنبه، 18 آذرماه) در نخستین برنامه خود در ترکیه با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی فعال در این کشور دیدار کرد.

وی با بیان اینکه براساس قانون اساسی با افتخار نماینده همه مردم ایران هستم، گفت: افتخار می کنم که از این جایگاه بتوانم صدای همه شما باشم و انجام وظیفه کنم.

رییس نهاد قانونگذاری کشورمان در ادامه با بیان اینکه براساس فرهنگ اسلامی و ایرانی، عزت و استقلال مفاهیم مهم و اساسی برای ایرانیان است و استقلال واقعی هزینه دارد در غیر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن برنامه بلندمدت دوجانبه با ترکیه لازمه ارتقای روابط است

داشتن برنامه بلندمدت دوجانبه با ترکیه لازمه ارتقای روابط است