مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-09دانش

بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با حضور خود در خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو، - استاندار آذربایجان غربی با حضور خود در خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو، پای دغدغه های دانشجویان نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با حضور خود در خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو، پای دغدغه های دانشجویان نشست و مسایل و مشکلات آن ها را بررسی و دستورات لازم را صادرکرد.

علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه نیز در این بازدید ضمن تشکر از استاندار آذربایجان غربی جهت حضور در میان دانشجویان گفت: به همکاران خود در دانشگاه تاکید کرده ام که تکریم دانشجویان و داشتن سعه صدر در پاسخ دادن به مطالبات دانشجویان را در صدر امور خود قرار دهند.

ما هم در تلاش حل مشکلات و دغدغه های به حق دانشجویان هستیم.

مشکلات ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه، اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، حمایت بیشتر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مشکلات حوزه های رفاهی دانشجویان، آمار بالای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کمبود امکانات آزمایشگاه ها، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه

بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه