مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-09ورزشي

جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری از هفته هشتم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور برابر تیم رعد پدافند هوایی به یک برد پرگل دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی خود از دور برگشت دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را شامگاه هفدهمین روز آذر برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار کردند.

این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با حساب 101 بر 59 به نفع شیمیدری ها تمام شد تا نماینده بسکتبال قم در ادامه روند پیروزی های خود به هفتمین برد این فصل دست یابد و بدین ترتیب جمع امتیازات خود را به 15 برساند و جایگاه خود در رتبه نخست جدول رده بندی گروه دوم را حفظ کند.

این دیدار  فرصت بسیار کادر فنی شیمیدر به بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر در دیدارهای قبل این تیم به میدان رفته بودند، فرصت خودنمایی بدهد، بازیکنان همچون علی دریایی، حسن علی اکبری، عرفان سلیمانی و .

در این دیدار به خوبی انتظارات مربیان تیم را برآورده کرده و نقش موثری در برتری 101 امتیازی شیمیدر ایفا کردند.

همچنین در روزی که کاپیتان حامد حسین زاده به عنوان یک بازی گردان و رهبر تیم ایفای نقش می کرد، امیرحسین آذری، نوید رضایی فر، روزبه ارغوان، سالار منجی، سینا واحدی، رافی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال