مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-09سياسي

مدیریت در کردستان شرکت سهامی نیست که یک عده سهم خواهی کنند


ملاک در انتخاب مدیران توانمندی در سالم سازی و پاک دستی است و این را هم به فعالان سیاسی استان گفته ایم که مدیریت در استان شرکت سهامی نیست که یک عده سهم خواهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز پنج شنبه در شورای اداری استان، اظهار کرد: بابت سه دقیقه تأخیر در برگزاری این جلسه عذرخواهی می کنیم و به مدیران استان اعلام می کنیم که جلسات را باید سر ساعت شروع کنند و سخنرانی ها هم در همان زمان تعیین شده باشد.

وی در ادامه سخنان خود روز دانشجو را تبریک گفت و افزود: نخبگان علمی و اساتید توانمند بسیاری در مراکز دانشگاهی استان فعالیت دارند اما به دلیل قانون بومی گزینی شاهد تضییع حقوق دانش آموزان کردستانی هستیم که انتظار می رود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع این دغدغه همت کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: مبحث پژوهش باید محور امور باشد چون بسیاری از پروژها براساس نگاه سلیقه ای و یا یک ذهنیت هایی انجام شده و مطالعات پژوهشی قبل از اجرا در آنها به کار گرفته نشده و امروز به یک بحران تبدیل شده اند.

زارعی کوشا افزود: در دو دهه گذشته تنها پشتیبانی و حمایت رهبر معظم انقلاب موضوع پژوهش را به پیشرفت رسانده است و معظم له همواره خواستار توسعه و تسریع در اجرای پروژه های پژوهشی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در کردستان شرکت سهامی نیست که یک عده سهم خواهی کنند

مدیریت در کردستان شرکت سهامی نیست که یک عده سهم خواهی کنند