مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-09سياسي

نگرانی از تنش آبی در برخی نقاط رفسنجان


یکی از اساسی ترین و پرچالش ترین مسائل رفسنجان، آب است که هم در شرب، هم صنعتی و کشاورزی وجود دارد.

- ایسنا/کرمان فرماندار سابق رفسنجان گفت: یکی از اساسی ترین و پرچالش ترین مسائل رفسنجان، آب است که هم در شرب، هم صنعتی و کشاورزی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فصیحی هرندی، امروز 18 آذرماه در آیین تکریم و معارفه فرماندار رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) اظهار کرد: علیرغم همه تلاشهایی که از گذشته تاکنون انجام شده، هنوز چالش های بزرگی پیش روی مسئولین شهرستان رفسنجان قرار دارد و تعارض منافع وجود دارد.

فرماندار سابق رفسنجان تاکید کرد:دو مشکل اساسی نیز در زمینه کشاورزی، خرده مالکیت ها و کمبود اعتبارهاست که تاکنون کمتر از 25 درصد از باغ های شهرستان به آبیاری زیرسطحی و تحت فشار مجهز شده است که کافی نیست.

فصیحی هرندی ادامه داد: طی این سال ها رفسنجان روی کاغذ، برخوردار معرفی شده و از بودجه و اعتبارات محروم مانده است و این موضوع شهرستان را در حوزه های مختلف دچار چالش کرده است.

فرماندار سابق رفسنجان افزود: محورهای مواصلاتی و راههای اصلی و فرعی زیادی در رفسنجان وجود دارد که فرسوده بوده و نیازمند رسیدگی است و سال های سال راه ها فرسوده شده اند و بودجه ای در این مورد اختصاص نمی یابد، کمربندی شرقی از ضرورت های این شهرستان است که نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تنش آبی در برخی نقاط رفسنجان

نگرانی از تنش آبی در برخی نقاط رفسنجان