مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-09بين الملل

تلاش کنگره آمریکا برای نظارت بر چگونگی استفاده ایران از درآمدهای رفع تحریم ها


یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد، کنگره این کشور در تلاش است دولت جو بایدن را ملزم کند که بر نحوه استفاده ایران از درآمد حاصل از رفع تحریم ها نظارت کند و درباره آن گزارش دهد.

- نشریه فیری بیکن از تلاش مداخله جویانه آمریکایی ها خبر داد تلاش کنگره آمریکا برای نظارت بر چگونگی استفاده ایران از درآمدهای رفع تحریم ها یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد، کنگره این کشور در تلاش است دولت جو بایدن را ملزم کند که بر نحوه استفاده ایران از درآمد حاصل از رفع تحریم ها نظارت کند و درباره آن گزارش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه واشنگتن فیری بیکن به نقل از سناتورهای آمریکایی در گزارشی نوشت که کنگره آمریکا قصد دارد در اقدامی مداخله جویانه به متن نهایی لایحه قانون مجوز دفاع ملی ماده ای را بگنجانند که از دولت جو بایدن می خواهد بر چگونگی استفاده ایران از عواید حاضل از رفع تحریم ها به طور دقیق نظارت کند و درباره آن توضیح دهد.

سناتور راگر مارشال به عنوان حامی اصلی این اقدام کنگره در گفت وگو با فیری بیکن مدعی شد ما نگرانیم که اگر مذاکرات دولت بایدن با ایران به رفع تحریم های این کشور منجر شود، ایران عواید آن را چگونه صرف خواهد کرد.

به نوشته فیری بیکن، این تلاش ها در حالی انجام می شود که مذاکرات ایران و سایر طرف های برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنگره آمریکا برای نظارت بر چگونگی استفاده ایران از درآمدهای رفع تحریم ها

تلاش کنگره آمریکا برای نظارت بر چگونگی استفاده ایران از درآمدهای رفع تحریم ها