مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-09سياسي

شهدا نماد غیرت ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شهدا برای اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدای ملت و کشور کرده اند و نماد غیرت در برابر دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در اولین مجمع مشورتی و هم اندیشی ستاد کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری ستاد کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل یک کار فرهنگی عظیم در راستای ترویج روحیه جهادی و شهادت طلبی بوده و از این رو باید با برنامه ریزی های دقیق و صحیح تلاش کنیم تا بهترین خروجی را از این اقدام فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را باید انجام دهیم تا خروجی این کنگره در جامعه قابل لمس بوده و تاثیرگذار باشد و فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین جوانان ترویج یابد، چرا که ما به هیچ عنوان نباید حسنات جامعه خود را فراموش کنیم و بزرگترین حسنات ما شهدا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در طول این سال ها همواره مشاهده کرده ایم که هرجا با روحیه جهادی وارد کار شدیم سربلند از آن بیرون آمده ایم و هر کجا ذکر صالحین بود در آن کار موفقیت برای ما حاصل شده است و بزرگترین صالحین ما نیز شهدا هستند و لذا برگزاری این کنگره می تواند برکات بسیار زیادی در سطح جامعه و رفع مشکلات داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا نماد غیرت ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند

شهدا نماد غیرت ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند