مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-09سياسي

پناهیان: روضه های خانگی سرچشمه اقیانوس اربعین است


قیانوس اربعین و ظهور حضرت امام زمان (عج ) سرچشمه اش از همین روضه های خانگی است و هیچ ابزار نوینی نمی تواند جای روضه های خانگی را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم گردهمایی مبلغان روضه های خانگی ویژه حوزه هنری برگزار شد.

تا زمانی که شکل برگزاری هیأت، همایشی باشد وارد زندگی مردم نمی شود حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت ها و تشکل های دینی در این مراسم با اشاره به اینکه دستگاه امام حسین(ع) در این اوضاع نامناسب فرهنگی یک سرمایه بزرگ و رأس المال برای ما محسوب می شود اظهارداشت: هیچ جای دیگری مشابه این دستگاه وجود ندارد که مردم علاقمند به آن باشند.

براساس آمارها و گزارش ها هنوز 95 درصد مردم نسبت به محرم و عزاداری سیدالشهدا(ع) حس مثبت دارد.

وی افزود: تا زمانی که شکل برگزاری مراسم ها تاریخ شفاهی روضه های خانگی باید ثبت و ضبط شود که در مهرواره هوای نو و در بخش کتاب آن به موضوع تاریخ شفاهی توجه جدی صورت گرفته است.

  قمی: روضه های خانگی گره گشای مسائل و مشکلات مردم است حجت الاسلام محمد قمی رییس سبک زندگی مردم و مسئله هویت در جامعه نیست بلکه این مجالس گره های بسیار را باز می کنند و مسائل و مشکلات مردم را برطرف می کنند که از قدیم هم منشأ خیر و برکت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: روضه های خانگی سرچشمه اقیانوس اربعین است

پناهیان: روضه های خانگی سرچشمه اقیانوس اربعین است