مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-09سياسي

دعوت از نخبگان برای اصلاح تعرفه و بودجه 1401 شهرداری همدان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از تمامی نخبگان و صاحب نظران مدیریت‎شهری به منظور بررسی و اصلاح تعرفه و بودجه پیشنهادی شهرداری همدان در سال 1401 دعوت کرد.

- به گزارش، اکبر کاوسی امید پنجشنبه در کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از تدوین سیاست های کلی بودجه شهرداری همدان در سال 1401 در کمیته های تخصصی بودجه مرکز مطالعات و پژوهش های شورا و کمیته تخصصی تعرفه در راستای بررسی اصلاحات موردنظر و پیشنهادی از سوی شهرداری همدان خبر داد.

وی از تمامی انجمن های تخصصی که می توانند با ارائه نظرات تخصصی، شورا را در حوزه اصلاح تعرفه و بودجه شهرداری، یاری دهند؛ درخواست کرد: نکته نظرات کارشناسی خود را برای پذیرش شورای شهر همدان با هدف اِعمال تغییرات و تحولات اساسی در حوزه مدیریت‎ شهری ارائه دهند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: طی ارسال نامه به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اتاق اصناف، انجمن های پیمانکاران و انبوه سازان درخواست داشته ایم تا نظرات تخصصی حوزه مرتبط با خود را در حوزه تعرفه و بودجه به شورای شهر همدان اعلام کنند تا مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نخبگان برای اصلاح تعرفه و بودجه 1401 شهرداری همدان

دعوت از نخبگان برای اصلاح تعرفه و بودجه 1401 شهرداری همدان