مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-09اجتماعي

ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان یزد برگزار شد


ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی وسلامت استان یزد به پاسداشت شهید محمدرضا سلطان پناه، با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دربین قشر دانش آموزان و فرهنگیان در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

- ایسنا/یزد ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی وسلامت استان یزد به پاسداشت شهید محمدرضا سلطان پناه، با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دربین قشر دانش آموزان و فرهنگیان در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

مصطفی خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص تربیت بدنی استان، اعلام کرد: یادوراره شهدای تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به دنبال آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: باید با برگزاری این یادواره ها یاد شهدای تربیت بدنی وسلامت، عرصه تعلیم و تربیت را گرامی بداریم تا نسل کنونی انقلاب، فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمان ابدی و جاوید بیاموزند و با برگزاری جلسات بزرگداشت شهدا باید فرهنگ شهادت را درجامعه نگه داریم چرا که تجلیل از مقام شهدا راهی برای ایجاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان یزد برگزار شد

ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان یزد برگزار شد