مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-09سياسي

نماینده خمین خبر داد: دستور آقای رییسی برای ممانعت از واردات ماشین آلات مستعمل


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی از دستور رییس جمهور برای ممانعت از واردات ماشین آلات مستعمل با قید فوریت در نشست با مجمع نمایندگان استان خبر داد.

- علیرضا نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمین با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان با رییس جمهور و طرح موضوع واردات دستگاه های مستعمل به کشور و ایجاد اختلال در تولید شرکت هپکو اراک با این نوع واردات اظهار کرد: در این نشست نمایندگان اراک با اشاره به این موضوع، احتمال ورود 12 هزار دستگاه مستعمل با کارکرد بالای 5 سال را زنگ خطری برای تولید داخلی دانستند و رییس جمهور نیز با اطلاع از این موضوع بلافاصله دستور داد تا با قید فوریت از واردات این نوع ماشین ها ممانعت به عمل آید و با ثبت سفارش داخلی جلوی ورشکستگی شرکت هایی همچون هپکو گرفته شود.

 وی تصریح کرد: در بحث صنعت استان و کارت های بازرگانی که عمدتا از تهران صادر می شود و این به ضرر استان است  توصیه شد که تولیداتی که در این استان ها انجام می شود باید بازگشت سرمایه گذاری آن برای خود مردم استان سودآور باشد که یکی از موضوعاتی است که به آن پرداخته شد.

  نماینده مردم خمین در مجلس افزود: بحث بازنگری طرح توسعه شهرستان خمین که در زمان مجلس ششم تصویب و مصوبه مقام معظم رهبری و هیات دولت را داشته است و تاکنون زمین مانده، نیز مورد بحث و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خمین خبر داد: دستور آقای رییسی برای ممانعت از واردات ماشین آلات مستعمل

نماینده خمین خبر داد: دستور آقای رییسی برای ممانعت از واردات ماشین آلات مستعمل