مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-09سياسي

هلال احمر در تنگناها در کنار مردم بوده است


راستای مقابله با کرونا در ایامی که کشور در تنگنا قرار گرفته بود، مشاهده کردیم که هلال احمر خوش درخشید و با اتکا به داوطلبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند، در ارتباط تصویری با همایش گرامیداشت روز داوطلب که در محل جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز داوطلب گفت: روحیه داوطلبی که امروز در میان جوانان هلال احمری وجود دارد، مهمترین شاخصه آن دلسوزی، مهربانی و شجاعت است.

وی افزود: داوطلبان یکی از سرمایه های مهم کشور هستند که بدون مزد و چشمداشت در عرصه حاضر و قسمتی از زندگی خود رابا دیگران به اشتراک می گذارند.

به دفعات شاهد بوده ایم که داوطلبان در عرصه های علمی، امدادی و آموزشی آن چه را که در آن تخصص دارند ارزش خدمت به مردم را توصیف کرده و بیان داشته است که کمک رسانی به نیازمند از اعتکاف در خانه خدا ارزش بیشتری دارد.

کولیوند با تاکید بر این که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند امروز گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد، گفت: باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرلوحه امور باشد و با توجه به آن عمل کرد.

امروز هلال احمرآماده است تا از ظرفیت های همگان استفاده کند و هر شخصی به هر شکلی که بتواند کمک کند، باید پای کار آمده تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در تنگناها در کنار مردم بوده است

هلال احمر در تنگناها در کنار مردم بوده است