مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-09سياسي

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه رفیعی دارد


پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز جایگاهی بسیار رفیع داشته و سرشار از محبت به همنوع و ایثارگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: سالروز ولادت یگانه پرستار کربلا، که به راستی چون مفهوم نام شریفش، زینتی برای پدر و شریکی در نهضت انسان ساز و رهایی بخش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود، یادآور اوج رشادت و شجاعت بانوی مسلمان و ولایی در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام ناب محمدی (ص) است.

بی شک تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شأن مرهمی برای بیماران و تلاش شأن، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز جایگاهی بسیار رفیع داشته و سرشار از محبت به همنوع و ایثارگری است؛ هنری بی نظیر و تخصصی بی همتاست که طبابت جسم را با طبابت روح آمیخته و ضمن حفظ جان، امید به زندگی را در بیمار تقویت می کند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، بر خود وظیفه می دانم این روز بزرگ را به همکاران پرتلاش و پرستاران بی ادعای خانواده بزرگ مرکز اورژانس تهران این فرشتگان سفیدپوش که در سال های اخیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا از هیچ تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه رفیعی دارد

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه رفیعی دارد