مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-09سياسي

نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- ، آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه نماز استان در محل حسینیه اعظم زنجان بر لزوم تقویت اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه تمام کارهای انسان تابعی از نماز است، افزود: اگر می خواهیم وظایف و کارهای افراد را ببینیم باید نگاه به نماز او داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در اجلاسیه سراسری نماز که در گلستان برگزار شد، استان زنجان به سبب ابتکاری که در زمینه ارتباط بین خانه، مدرسه و مسجد داشت به عنوان نمونه کشوری معرفی شد، ه است و باید این مهم در استان بیشتر تقویت شود.

خاتمی با بیان اینکه در قالب این ابتکار دانش آموزان دو سه مدرسه ای که در نزدیکی مساجد قرار داشتند برای نماز جماعت ظهر و عصر در آن مساجد حضور می یابند، تاکید کرد: همکاری و دلسوزی در بخش های مختلف برای اقامه و ترویج نماز در استان زنجان مطلوب است.

وی با بیان اینکه برای پر رونق بودن نماز در جامعه باید تلاش و مدیریت لازم مد نظر قرار گیرد، افزود: اقامه نماز باید با حساسیت زیادی مورد تاکید قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نماز جمعه از اهمیت و فضیلت بالایی برخوردار است، ابراز داشت: ستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود