مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-09سياسي

دیدار سلاجقه با خانواده محیط بان شهید


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور بر سر مزار شهید غلامرضا جعفری محیط بان فقید استان سمنان در امامزاده علی ابن اشرف(ع)، - ایسنا/سمنان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور بر سر مزار شهید غلامرضا جعفری محیط بان فقید استان سمنان در امامزاده علی ابن اشرف(ع)، ضمن ادای احترام به این شهید والامقام ، با خانواده این شهید نیز دیدار کرد.

شهید غلامرضا جعفری از محیط بانان شهید استان سمنان است که علی رغم اینکه 16 سال از شهادت مظلومانه وی می گذرد هنوز قاتل وی شناسایی و دستگیر نشده است.

این محیط بان شهید در زمان شهادتش یک کودک یک ماهه داشت که امروز و در 16 سالگی با معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست دیدار کرد.

شهید محیط بان غلامرضا جعفری در 11 مهرماه سال 1384 حین انجام مأموریت در منطقه حفاظت شده پرور مهدیشهر و در منطقه ای موسوم به ویان توسط شکارچیان بی رحم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به فیض شهادت نائل گردید .

شهید جعفری متولد سال 1357 خارتوران استان سمنان بود و در زمان شهادت 27 سال سن داشت.

استان سمنان به علت موقعیت خاص جغرافیایی و همجواری آن با رشته کوه های البرز و زمین های هموار کویری، دارای شرایط اقلیمی متنوعی است به طوریکه قسمت جنوبی آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی معتدل، قسمت شمال شرقی آب و هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سلاجقه با خانواده محیط بان شهید

دیدار سلاجقه با خانواده محیط بان شهید