مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-09سياسي

دولت برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرده است / به مسئولیت های خود عمل کنیم


استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت انقلابی که خود را خادم مردم می داند عزم خود را جزم کرده تا مشکلات را یکی پس از دیگری مورد رسیدگی قرار دهد، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت انقلابی که خود را خادم مردم می داند عزم خود را جزم کرده تا مشکلات را یکی پس از دیگری مورد رسیدگی قرار دهد، گفت: شرط تحقق این موضوع عمل به مسئولیت هایمان و حفظ راه شهدا است.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در مراسم استقبال از پیکرهای 58 شهید تازه تفحص شده که امروز 18 آذرماه از طریق مرز بین المللی شلمچه به کشور وارد شدند، با بیان اینکه امروز به استقبال شهدای گرانقدری آمده ایم و از این جهت روز بزرگی به شمار می رود، گفت: این شهدا جان خود در راه حفظ ناموس، آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند تا کشور ایران مستقل، اسلامی، آباد و آزاد بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: راهی که این شهدا در پیش روی ما قرار دادند مسئولیت های سنگینی را بر دوش ما گذاشته است.

در این چهل و اندی سال مسیرهای پر پیچ و خمی را در راه اداره کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی کردیم؛ دولت ها و مجالس مختلفی آمدند و خدماتی را ارائه کردند.

در هشت سال گذشته با تفکری مواجه بودیم که چشم به خارج از کشور داشت نه داخل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرده است / به مسئولیت های خود عمل کنیم

دولت برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرده است / به مسئولیت های خود عمل کنیم