مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-09دانش

ایجاد شبکه نخبگانی در دانشگاه پیام نور/ تمرکز بر پژوهش های کاربردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی ابراهیمی، در تشریح برنامه های دانشگاه در حوزه فناوری و پژوهش گفت: دستیابی به جایگاه برتر در منطقه و حل مشکلات جاری کشور در بخش های مختلف، - معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور از ایجاد شبکه نخبگانی برای شناسایی نخبگان و هدایت هزینه های پژوهشی به سمت و سوی پژوهش های کاربردی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی ابراهیمی، در تشریح برنامه های دانشگاه در حوزه فناوری و پژوهش گفت: دستیابی به جایگاه برتر در منطقه و حل مشکلات جاری کشور در بخش های مختلف، بدون تحقیق و پژوهش امکان پذیر نیست.

ابراهیمی به رویکرد ها جدید دانشگاه پیام نور در حوزه پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: شبکه سازی محققین دانشگاه و شناسایی نخبگان در حوزه های مختلف نظیر، جغرافیای روستایی، هیدرو شیمی و …، شناخت مسائل و مشکلات اصلی کشور و تلاش برای رفع آن ها با استفاده از شبکه نخبگانی ایجاد شده، هدایت هزینه های پژوهشی به سمت و سوی پژوهش های کاربردی و برآوردن نیاز های دانشگاه، از مهمترین برنامه های این معاونت هستند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیان کرد: در همین راستا پرداخت هزینه های پژوهشی نظیر، گرنت اعضای علمی، پاداش مقاله و … منوط به کاربردی بودن و رفع مشکلات و نیاز های جامعه و دانشگاه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه نخبگانی در دانشگاه پیام نور/ تمرکز بر پژوهش های کاربردی

ایجاد شبکه نخبگانی در دانشگاه پیام نور/ تمرکز بر پژوهش های کاربردی