مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-09پزشكي

بیمه تکمیلی رایگان برای دانشجویان پزشکی/4 اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران تاکید کرد: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این بیمه، - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران تاکید کرد: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این بیمه، بسته کاملی است که خدمات دندانپزشکی را نیز شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهروز رحیمی شب گذشته به همراه وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران، مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای دستیاران پزشکی، گفت: چهار اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران، آغاز شده که یکی از آنها وام دستیاری قرض الحسنه برای دستیاران و رزیدنت ها و دانشجویان PHD است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دومین اقدام مهم، پوشش بیمه تامین اجتماعی بود که یک کار بزرگ و ارزشمند بود و مشکلات سنوات دستیاران بعد از فارغ التحصیلی حل شد و دانشجویان این مقطع می توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان که تمامی مراحل، غیر حضوری و الکترونیکی است، تحت پوشش بیمه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه تکمیلی رایگان برای دانشجویان پزشکی/4 اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران

بیمه تکمیلی رایگان برای دانشجویان پزشکی/4 اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران