مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-09سياسي

توصیف ویژه رییس سازمان حفاظت محیط زیست از طبیعت استان سمنان


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در توصیف ویژه ای از طبیعت استان سمنان گفت: از کویر تا جنگل های هیرکانی در این استان دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ظهر امروز در سفر به استان سمنان و دیدار با محیط بانان منطقه حفاظت شده پرور در پاسگاه محیط بانی پرور شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: ضمن ادای احترام به شهدای استان سمنان، هدف ما از سفر به استان سمنان، دیدار با محیط بانان و پیگیری مسائل زیست محیطی استان است.

وی ادامه داد: وظیفه مان است به عنوان یک سرباز کوچک برای خدمت رسانی حتماً به استان ها سر بزنیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: سمنان، یکی از استان هایی است که از ویژگی های خاصی در ابعاد محیط زیستی برخوردار است.

  سلاجقه گفت: از کویرهایی که در این منطقه وجود دارد تا جنگل های هیرکانی که واقعاً یک ذخیره غنی است، همه در استان سمنان دیده می شود.

او گفت: تمام گونه های گیاهی و جانوری در استان سمنان وجود دارد و طبیعت استان سمنان از شرایط کاملاً خشک و بیابانی تا منطقه کاملاً جنگلی را به خود اختصاص می دهد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این امر می طلبد که مدیریت خاصی در استان صورت گیرد؛ البته امروز مدیریت ویژه ای در مسائل محیط زیستی انجام می شود و البته باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف ویژه رییس سازمان حفاظت محیط زیست از طبیعت استان سمنان

توصیف ویژه رییس سازمان حفاظت محیط زیست از طبیعت استان سمنان