مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-09سياسي

اولویتم در این سفر شنیدن مشکلات فعالان اقتصادی و تلاش برای حل آن هاست


رییس مجلس با تاکید بر اینکه در سفر به ترکیه اولویت اصلی وی دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری و شنیدن مسائل و مشکلات آنها و تلاش برای حل و فصل آن است تاکید کرد: - رییس مجلس با تاکید بر اینکه در سفر به ترکیه اولویت اصلی وی دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری و شنیدن مسائل و مشکلات آنها و تلاش برای حل و فصل آن است تاکید کرد: داشتن برنامه بلند مدت برای ارتقای روابط دوجانبه و اجرای دقیق و هوشمندانه آن، نقشه راه و یکی از الزامات حل و فصل مشکلات تجاری و توسعه روابط اقتصادی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشورهای اسلامی وارد استانبول شد، صبح امروز(پنجشنبه، 18 آذرماه) در نخستین برنامه خود در ترکیه با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی فعال در این کشور دیدار کرد.

قالیباف با بیان این که براساس قانون اساسی با افتخار نماینده همه مردم ایران هستم گفت: افتخار می کنم که از این جایگاه بتوانم صدای همه شما باشم و انجام وظیفه کنم.

رییس نهاد قانونگذاری کشورمان در ادامه با بیان اینکه براساس فرهنگ اسلامی و ایرانی، عزت و استقلال مفاهیم مهم و اساسی برای ایرانیان است و استقلال واقعی هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویتم در این سفر شنیدن مشکلات فعالان اقتصادی و تلاش برای حل آن هاست

اولویتم در این سفر شنیدن مشکلات فعالان اقتصادی و تلاش برای حل آن هاست