مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-09سياسي

توصیه رییس جمهور به استانداران؛ دفاتر جذب سرمایه گذاری ایجاد کنید


رییسی با مهم دانستن تکریم سرمایه گذار خاطرنشان کرد: توصیه من به همه استانداران این است که در کنار کار های روزمره خودشان دفاتر جذب سرمایه گذاری ایجاد کنند.

- رییس جمهور با اشاره به اینکه داشتن بودجه و اختیارات از نیازهای استانداران برای رسیدن به رشد اقتصادی است، گفت: درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای همان استان هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ دکتر سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در ادامه نشست با مجامع استانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان استان های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و مرکزی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) وگرامیداشت روز پرستار گفت: پرستاران انسان هایی دلسوز و نقش آفرین در سلامت جامعه هستند و به خصوص در این شرایط کرونایی بسیار خوش درخشیدند.

رییس جمهور ضمن بیان اینکه، دو مساله واگذاری اختیارات به استانداران و تامین بودجه و اعتبارات استانی دو محور اصلی درخواست نمایندگان و استانداران بود، اظهار داشت: در بودجه 1401 تلاش شده دارایی های استانی و مازاد دولت واگذار شود و درآمد حاصل از آن در صندوق های استانی هزینه شود.

سفرهای استانی دولت بدون تشریفات و با کمترین هزینه برگزار می شود دکتر رییسی با اشاره به سفرهای استانی دولت بدون تشریفات و با کمترین هزینه، گفت: با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس جمهور به استانداران؛ دفاتر جذب سرمایه گذاری ایجاد کنید

توصیه رییس جمهور به استانداران؛ دفاتر جذب سرمایه گذاری ایجاد کنید