مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-09سياسي

مراسم چهلمین سالگرد شهیدآیت الله دستغیب باشکوه فراوان برگزار شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مراسم چهلمین سالگرد شهید دستغیب باید با شکوه تر از هرسال برگزار شود زیرا دشمنان به دنبال دور کردن مردم از مراسم مذهبی و علما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهید محراب در مدرسه علمیه شهید دستغیب، گفت: دشمنان هر ساله به دنبال تضعیف انقلاب و دور نگه داشتن اقشار مردم از مراسم مذهبی و بزرگداشت علما هستند، ولی باید به دشمنان نشان دهیم که مردم ایران از اسلام و راه و آرمان های شهدای انقلاب دور نخواهند شد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد شهید دستغیب در حرم مطهر شاهچراغ (ع) افزود: این مراسم بایستی باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

حجت الاسلام استوار میمندی مدیر حوزه های علمیه استان فارس نیز در این مراسم گفت: شهید دستغیب ویژگی های ممتاز و متعددی داشت که امام راحل بعد شهادت این شهید بزرگوار به آن اشاره کرده است.

وی افزود: مردم داری، زهد و تقوا و تهذیب نفس، از ویژگی های شهید و تسلط به علوم مختلف و کتاب های علمی این شهید سر افراز به عنوان یکی از منابع اصلی برای استفاده اقشار مختلف جامعه است.

او با بیان اینکه شهید دستغیب دفتر و منزلش را تبدیل به پایگاه حمایت های مردمی و دفاع از انقلاب کرده بود گفت: دغدغه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم چهلمین سالگرد شهیدآیت الله دستغیب باشکوه فراوان برگزار شود

مراسم چهلمین سالگرد شهیدآیت الله دستغیب باشکوه فراوان برگزار شود