مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-09سياسي

حضور کم نظیر مسئولان ارشد در برنامه های روز دانشجو نویدبخش آینده ای روشن است


دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برگزاری پرشور برنامه های روز دانشجو گفت: امسال شاهد حضور روسای سه قوه و مسئولان ارشد نظام در جمع دانشجویان بودیم که نسبت به سالهای گذشته کم نظیر بود و این نوید روزهای خوبی را برای آینده کشور می دهد.

- امیر فتوتی فعال سابق دانشجویی و دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری پرشور برنامه های روز دانشجو گفت: 16 آذر امسال علاوه بر اینکه مانند هرسال یادآور شهادت سه دانشجوی حق طلب و آزاده دانشکده فنی دانشگاه تهران بود، اما یک اتفاق خجسته دیگر را نیز در برداشت و آن هم بازگشت مسئولین ارشد نظام به میان دانشجویان و قشر دانشگاهی بود که به زعم بنده اتفاق اصلی روز دانشجوی امسال بود.

وی افزود: امسال شاهد بودیم روسای سه قوه نظام، معاونان رییس جمهور، رییس رسانه ملی، شهردار پایتخت و ریاست بنیاد شهید در دانشگاه ها حاضر شده و مستمع سخنان نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی بودند و به پرسش ها و دغدغه های آنان پاسخ دادند.

این سطح از حضور مسئولین ارشد نظام در مراسمات 16 آذر امسال واقعا نسبت به سالهای گذشته کم نظیر بوده و ان شاءالله نوید روزهای و بازگشت دانشگاه ها به حالت سابق، این جلسات مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کم نظیر مسئولان ارشد در برنامه های روز دانشجو نویدبخش آینده ای روشن است

حضور کم نظیر مسئولان ارشد در برنامه های روز دانشجو نویدبخش آینده ای روشن است