مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-09پزشكي

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به همراه وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران، - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به همراه وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران، مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی کرد.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از این خوابگاه ها، اظهار داشت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این بیمه، بسته کاملی است که خدمات دندانپزشکی را نیز شامل می شود.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای دستیاران پزشکی گفت: 4 اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران، آغاز شده که یکی از آن ها وام دستیاری قرض الحسنه برای دستیاران و رزیدنت ها و دانشجویان PHD است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند