مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-09اجتماعي

انجام مطالعات جامع حمل و نقل شهری تبریز


شهردار تبریز از انجام مطالعات حمل و نقل شهری تبریز به منظور تسهیل تردد شهروندان و کاهش ترافیک خبر داد.

- عباس رنجبر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخش مهمی از برنامه های مدیریت شهری در دوره فعلی را به حوزه حمل و نقل شهری به خصوص حمل و نقل پاک اختصاص دادیم که از آن جمله می توان به تکمیل خط یک متروی تبریز، تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و بهبود وضعیت تاکسیرانی اشاره کرد.

وی افزود: تکمیل رینگ های اصلی ترافیک مثل کمربندی میانی، مطالعه و شروع امتداد اتوبان پاسداران به کنارگذر غربی تبریز، احداث مسیر هفت کیلومتری دو کمال با رویکرد ترافیکی، شهرسازی و گردشگری دیگر برنامه مطالعاتی مدیریت شهری در دوره فعلی است.

شهردار تبریز با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی حمل و نقل شهری، تصریح کرد: توسعه سیستم های حمل و نقل هوشمند از جمله سیستم ثبت سرعت و دوربین های هوشمند کنترل تقاطع ها برنامه ما در حوزه هوشمندسازی حمل و نقل و کنترل ترافیک شهری است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ترافیکی شهر و جذب سرمایه گذار در این حوزه نیز اعلام کرد: برنامه ریزی و اولویت بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی، تامین مقدمات و ایجاد شرایط برای تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های حوزه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات جامع حمل و نقل شهری تبریز

انجام مطالعات جامع حمل و نقل شهری تبریز