مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-09دانش

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران پرتلاش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران پرتلاش و خدوم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است:بسمه تعالیبا حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏ اند.

ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، پرستار خوبی ها و ارزش های والای انسانی در واقعه عاشورا، بانوی صبر و فداکاری، حضرت زینب کبری (س) بر همه پرستاران، به ویژه پرستاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مبارک باد.

بی شک پرستاران، جهادگران عرصه سلامت، سفیران ایثار و مجاهدت هستند که با اعتقادی راسخ در راه سلامت و درمان مردم از خودگذشتگی دارند.

تلاش های شبانه روزی و بی دریغ پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا مایه مباهات است و امیدوارم خداوند حافظ همه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت