مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-09سياسي

مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست/ تأکید بر افزایش توان داخلی


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست، گفت: اولویت مسئولان در این دوره تقویت توان داخلی بدون تکیه بر خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز پنجشنبه در آیین استقبال از شهدا در مرز شلمچه، توجه به جلوه های ظاهری را عامل بسیاری از مشکلات کنونی دانست و اظهار کرد: جلوه کردن مظاهر دنیا در چشم مسئولان عامل وضعیت کنونی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: افرادی که بر اریکه قدرت تکیه زده بودند، نگاهشان به بیرون بوده و این در حالی است که باید عکس آن اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست، ادامه داد: دولت سه ماه است که روی کار آمده و امروز نتیجه مسیری 30 و چند ساله است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت مسئولان در این دوره تقویت توان داخلی بدون تکیه بر خارج با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس است، گفت: ایران در 200 سال در جنگ با روسیه نصف خاک خود را از دست داد اما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک به دشمن واگذار نشد چون آن زمان ولایت فقیه نبود و امروز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکر مطهر 58 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با استقبال رسمی توسط یگان های نیروهای مسلح استان خوزستان و حضور مردم شهرهای آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست/ تأکید بر افزایش توان داخلی

مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست/ تأکید بر افزایش توان داخلی