مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-09سياسي

تعیین تکلیف 1010 قرارداد راکد شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، گفت: در چهار سال گذشته حدود یک هزار و 10 قرارداد در جلسات هیأت حل اختلاف و داوری مطرح شده است که از این تعداد 144.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید مرتضی نیرومنداسکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران شرکت شهرک های صنعتی استان با تلاش مضاعف و در اولویت قراردادن این موضوع در چند سال گذشته به بحث تولید و رونق تولید با تأکید بر تداوم اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در چهار سال گذشته حدود یک هزار و 10 فقره قرارداد راکد جهت تعیین تکلیف در جلسات هیات حل اختلاف و داوری مطرح شده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین سال 97 تاکنون ، 243 فقره قرارداد با مساحت بیش از 54 هکتار، توسط امور حقوقی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خلع ید شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص آمار اراضی آزادشده در حد تخصیص زمین و دیوارکشی تصریح کرد: از کل زمین های آزادشده حدود 90.

5 هکتار زمین های آزاد شده انصرافی می باشد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف قراردادهای راکد طبق شیوه.

نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: طبق این شیوه نامه، تعهدات و الزامات، طرف قرارداد متعهد است، طبق مفاد دفترچه قرارداد در مدت زمان مشخص و زمان بندی ارائه شده و مورد تأیید شرکت شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 1010 قرارداد راکد شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

تعیین تکلیف 1010 قرارداد راکد شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی