مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-09سياسي

ضرورت تدوین طرح جامع فضای سبز در شهر همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ضرورت تدوین طرح جامع فضای سبز در شهر همدان، گفت: به اذعان مسئولان این حوزه، - کارهای پژوهشی این طرح در دستورکار است.

به گزارش، علی اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در حال حاضر به وسیله دستگاه های مدرن قادر نخواهیم بود تا شهر را از آلایندگی ها پاک کنیم؛ از این رو آسان ترین و ارزان ترین تکنیک در حوزه فضای سبز شهری به منظور حفظ محیط زیست، گیاه پالایی و کاشت درخت است که می توانیم همگام با آن، به دنبال گسترش فضای سبز و رفع مشکلات این حوزه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید آرایش شهر همراه با نگاره ها و جلوه های خاص و زیبایی را به فراموشی بسپاریم، افزود: می توان از گیاهان و درختان شهر برای پالایش آب و خاک بهره ببریم؛ زیرا آلایندگی های بسیاری در محیط شهری وجود دارد که به سلامت شهروندان گره خورده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه انتظار می رود از متخصصان دانشگاهی در حوزه محیط زیست، فضای سبز، گیاهی و باغ ها در حوزه مدیریت شهری بهره مند شویم تا هر چه سریع تر از شیوه سنتی به مدرن حرکت کنیم، افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان به صورت عملی، اقدامات خوبی داشته است؛ اما در حال حاضر مطلوب نظر ما نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین طرح جامع فضای سبز در شهر همدان

ضرورت تدوین طرح جامع فضای سبز در شهر همدان