مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-09سياسي

استکبار بیش از جنگ افزارهای نظامی از روحیه شهادت واهمه دارند


مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: استکبار جهانی امروز بیشتر از جنگ افزارها و تسلیحات نظامی، از روحیه جهاد و شهادت ایرانیان در واهمه و هراس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا حول جهاد و شهادت شاهد بودیم به طوری که با تدابیر معظم اله همواره جامعه ایثارگران و شهدا در سرلوحه توجه و بها دادن بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز حیات جمهوری اسلامی ایران مرهون جهاد و شهادت است و ما باید پاسدار این سرمایه عظیم در کشور باشیم چرا که ایران اسلامی ما در این 43 سال شرایط سخت و فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته و در هیچ مقطعی بدون توسل به فرهنگ جهاد و شهادت نتوانستیم شایسته و موفق عمل کنیم.

سردار حق طلب دیدارهای مستمر اعضای ستاد کنگره را با مقام معظم رهبری حتی در سخت ترین شرایط کرونایی یادآور شد و اضافه کرد: در 2 سال اخیر دیدار اعضای ستاد کنگره استان های یزد، زنجان و ایلام با مقام معظم رهبری برگزاری شده و در سال آینده اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل نیز دیداری را با مقام معظم رهبری خواهند داشت و از رهنمودها و فرمایشات معظم اله در برگزاری شایسته این کنگره استفاده خواهند کرد.

وی بیان کرد: هیچ کار فرهنگی بالاتر از کنگره ملی شهدا در سطح استان ها وجود ندارد و در حقیقت برگزاری این کنگره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار بیش از جنگ افزارهای نظامی از روحیه شهادت واهمه دارند

استکبار بیش از جنگ افزارهای نظامی از روحیه شهادت واهمه دارند