مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-09سياسي

کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل برگزار می شود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سی امین کنگره بزرگداشت شهدا در سطح ملی ویژه استان اردبیل سال آینده به میزبانی دارلارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سی امین کنگره بزرگداشت شهدا در سطح ملی ویژه استان اردبیل سال آینده به میزبانی دارلارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل اظهار کرد: جریان بزرگداشت شهدا و برگزاری کنگره های استانی در حقیقت بستر و ظرفیتی بی نظیر برای انتقال ارزش ها و برکات دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده است.

وی تصریح کرد: ما تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجربیات 29 استان کشور کنگره ای فاخر و شایسته در سال آینده برگزار کنیم که هدف اصلی از برگزاری این کنگره توسعه گفتمان خدمت رسانی، مردم داری و مردم یاری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل رویکرد مجموعه سپاه و بسیج را در پاسداشت شهدا، رویکرد عمق بخشی به فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال مواریث هشت سال دفاع مقدس به نسل های بعدی توصیف کرد و گفت: کنگره شهدا در حقیقت مانور بزرگ آمادگی کل دستگاه ها، نهادها و عموم مردم است تا با یک حرکت نفیس و بی نظیر قدردان شهدا، خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل برگزار می شود

کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل برگزار می شود