مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-09سياسي

اشتهارد نیازمند استقرار تیم های مجهز امداد و نجات هلال احمر است


بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه در صنایع و محورهای مواصلاتی شهرستان استقرار تیم های آماده و مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر را ضروری کرده است.

- ، فرهاد شیبک پیش از ظهر پنجشنبه در آیین تجلیل از داوطلبین جمعیت هلال احمر اشتهارد که با حضور جمعی از خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر اشتهارد در سالن شهدای فرمانداری به مناسبت روز داوطلب برگزار شد، با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی داوطلبین و خیرین حامی هلال احمر اظهار کرد: این برنامه ها و این نام گذاری ها فرصتی است تا بتوانیم نگاهی به فعالیت های بزرگ ترین تشکل مردمی کشور یعنی جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان حضوری بی منت و خداپسندانه است و موجب شده تا قشرهای مختلف جامعه نسبت به جمعیت هلال احمر و فعالیت هایش اعتماد و رضایتمندی داشته باشند و این اعتماد امروز به یکی از سرمایه های بزرگ جمعیت هلال احمر تبدیل شده است.

فرماندار اشتهارد با قدردانی از جمعیت هلال احمر البرز خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر توجه بیشتری به جمعیت هلال احمر اشتهارد شده که می توان به تجهیز و تکمیل برخی اقلام مورد نیاز امدادی و خدماتی که در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان داده شده است، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتهارد نیازمند استقرار تیم های مجهز امداد و نجات هلال احمر است

اشتهارد نیازمند استقرار تیم های مجهز امداد و نجات هلال احمر است