مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-09سياسي

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود


فرماندار گناوه نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت های مهم شهرستان گناوه دانست و گفت: ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری صبح پنج شنبه در دیدار فرمانده، کارکنان و تعدادی از پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد اطاعت پذیری از ولایت رهبری است و خدمت در این لباس به مردم توفیق الهی است.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم باید صادقانه و با دید نوکری مردم باشد افزود: مردم از ما توقع دارند که با همت و روحیه انقلابی و بسیجی و با برنامه ریزی مناسب خدمت رسانی صادقانه داشته باشیم.

صفری خاطرنشان کرد: با محوریت تلاش، کوشش، جهاد، ایثار، تواضع، پاک دستی و با برنامه ریزی و بر اساس اصول و بهره گیری از خرد جمعی و امکان سنجی و نیازمندی ها باید به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه و تلاش در راستای تأثیرگذاری خدمات انقلابی دولت سیزدهم باید در رأس خدمات رسانی به مردم در دستگاه های مختلف شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ارزشی و انقلابی و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس اسلامی و اقدامات مؤثر برای رفع مشکلات مردم از وظایف و مسئولیت های ما است که باید با بهره مندی از توان نیروهای پاکدست، پرتلاش، مؤمن، انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود

ظرفیت نیروهای مردمی در شهرستان گناوه استفاده شود