مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-09دانش

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران پرتلاش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران پرتلاش و خدوم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: بسمه تعالی با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏ اند.

ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، پرستار خوبی ها و ارزش های والای انسانی در واقعه عاشورا، بانوی صبر و فداکاری، حضرت زینب کبری (س) بر همه پرستاران، به ویژه پرستاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مبارک باد.

بی شک پرستاران، جهادگران عرصه سلامت، سفیران ایثار و مجاهدت هستند که با اعتقادی راسخ در راه سلامت و درمان مردم از خودگذشتگی دارند.

تلاش های شبانه روزی و بی دریغ پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا مایه مباهات است و امیدوارم خداوند حافظ همه پرستاران و کادر درمان کشور باشد که خالصانه و فداکارانه در مسیر سلامت جامعه نقش آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را تبریک گفت